Nisan Ayı Gezi Planları

Tam bir ay sonra, aylar öncesinden planladığımız Tokyo ve Seul gezimize başlıyoruz! İki sene önceki Japonya gezimizden beri Tokyo’ya yeniden gideceğimiz günlerin hayalini kuruyorduk. Hatta Tayland gezisi yerine aklımızda Japonya olmasına rağmen, Asya’ya yapacağımız ikinci gezi ilkiyle aynı yer olmamalı diye düşünmüş, öylece Tayland’da karar kılmıştık. Sıra yine Japonya’ya geldi. Bu sefer Japonya’da yalnızca Tokyo’da vakit geçirmek istiyoruz, fakat onun yanına farklı bir ülke de ekleyebiliriz diye düşünüp Güney Kore, Seul’de karar kıldık.

Önceki gezimizde Tokyo’ya 8 tam gün ayırdığımız ve çok sıkı bir planla gezdiğimiz halde yetiştiremediğimiz bir sürü aktivite, göremediğimiz bir kaç önemli yer kalmıştı. Bu sefer hem bu listenin üzerinden geçmek, hem de Tokyo’yu sakince yaşamak için bu şehre 10 gün ayırdık. Tokyo’ya çok cömert davrandığımız için (aksi içimizden gelmedi) Seul için yalnızca 5 günümüz kaldı.

İki şehir için de çalışmalara çoktan başladım. Özellikle Tokyo için günlerimizi ve saatlerimizi çok güzel planladık, orada görüşmek istediğimiz insanlarla randevulaştık, fakat Seul hakkında hala çok az şey biliyorum.

İki şehir için de genel turistik yerler dışında gizli saklı kalmış, görülmesi gerektiğini düşündüğünüz yerler, değişik restoranlar, kafeler, galeriler varsa önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum!

1. Wow , iyi yolculuklar ! Tokyo-Seul yazilarini sabirsizlikla bekliyor olacagim !

Cevap

• Tesekkurler Merve, gezi baslayinca guncelleyecegim burayi her gun :)

2. Genel kanı: Seul’e beş gün bile çok :) Bende mart sonunda Japonya’da olacağım. Uçağım Seul aktarmalı, gezmek için az da olsa bir vaktim olacak. Arkadaşlarımdan edindiğim genel intiba turistik bir yer olmadığı yönünde. Hele hele Japonya’dan sonra. Japonya konusunda yazılarından epey faydalandım. Teşekkürler.

• Merhaba Alper, tesekkur ederim yorumun icin. Seul’e 5 gun cok gelirse geri Japonya’ya doneriz en kotu :) Oradaki yorumlarimi da paylasacagim. Sana da iyi yolculuklar simdiden.

Cevap

3. Ben böyle içten ve okurken kişiyi meraklandıran bir blog görmedim. Gerçekten çok faydalı yazılarda yazmıssın kendinide özetlemişsin Hayatın hep güzel geçsin bayan :)

4. Eylül ayında Japonya’ya gitmeyi planlıyorduk, gezerken eski Japonya yazılarınızı gördüm, blogunuzu da bu sayede keşfetmiş oldum, çok hoş ve içten yazıyorsunuz. Bir daha Japonya’ya gitme fırsatı yakaladığınızı okuduğumda çok sevindim, yazılarını merakla bekleyeceğim. Seul için 5 gün bence yeterli. Sarayları özellikle Changdeokgung sarayını ve gizli bahçesini gezmeyi unutmayın derim ;) Şimdiden iyi tatiller dilerim!!

• Cok tesekkur ederim, cok sevindim :) Gezecegim bashsettiginiz yeri, sevgiler..

5. Gizemcim merhaba,
    Nasılsın görüşmeyeli? :)
    Güney Kore’ye gideceğinizi duyunca kendim gidecekmiş gibi sevindim. O ülkeye ayrı sempatim olduğu için bir gün lazım olur düşüncesiyle daha önce keşfettiğim gezi bloglarının linklerini seninle paylaşmak istiyorum. Umarım faydalı olur :)

Keyifli bir gezi olması dileğiyle…

Cevap

• Duygucum cok tesekkur ederim :) Hemen inceliyorum bunlari. Umarim iyisindir, her sey yolundadir. Senin icin daha guzel gezecegim Seul’u. Opuyorum!

6. Her şey yolunda çok şükür. Kısmetse mayıs ayında evleniyorum :) Anlayacağın bu ara benim için farklı bir telaş söz konusu.
    Bu arada geçmiş doğum gününü dolayısıyla yeni yaşını kutluyorum bu telaşede sana ulaşıp kutlayamadım. Yine çok güzel süprizler yaşayacağın bir yaş olur umarım :)
    Japonya için de çok güzel bir zaman seçmişsiniz. Tam da sakura ağaçlarının çiçek açma zamanı eminim ne müthiş görüntü verirler sizden çok güzel fotoğraflar bekliyorum ona göre :)

Cevap

7. Gizem hanım merhaba, öncelikle ben de İstanbul’da yaşayan bir Gaziantepliyim :-) Pazar günü günübirlik orada olacağım. İstanbul’dan kocaman sevgiler… Tatil programımız için araştırma yaparken sitenize rastladım belki deneyimlerinizden faydalanabiliriz diye düşündüm. Temmuz ayında 6-7 gün boşluğumuz var. Çok koştur koştur programları sevmiyoruz, şehri yaşamayı seviyoruz. O yüzden 2 duraktan fazla yapmak istemiyoruz. Duraklardan birini Kopenhag diye düşündük, Ya da şöyle sorsam Kopenhag/Oslo/Göteborg/Stocholm… bunlardan hangi ikisi iskandinav ülkelerine başlangıç olarak öncelikli hem görmeye değer hem de lokasyon olarak uygun olur desem yardımcı olur musunuz? İlk defa geleceğiz. Vaktinizi almaz isem yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler Seda

• Merhaba,
      Tercih edecegim ilk iki sehir Stockholm ve Kopenhag olurdu. Iki sehir arasinda trenle seyahat etmek mumkun. Iyi gezmeler dilerim, sevgiler.

Cevap

8. Süper haber, tebrikler. Bende arkadaşımla bu yaz Japonya’ya gidiyorum. Biletlerimizi aldık. Sakura mevsiminde gidemiyoruz maalesef.
    Detaylı planlarınızı paylaşırsanız bizde istifade etmek isteriz. Şimdiden iyi eğlenceler.