Geyikbayırı

Sonunda yaz tatiline çıktık! :)
Evet, biliyorum bu sene çokça tatil yaptık, pek çok yeri gezdik, fakat henüz deniz ve güneÅŸ tatili yapmamıştık. Türkiye’de yaz tatili için en güzel zamanın eylül sonları olduÄŸunu düşünüyorum; hem sıcaklar azalmış oluyor, hem de kalabalık dağılmış oluyor, hem biz de Ä°sveç’in sayılı olan güzel yaz günlerini kaçırmamış oluyoruz.

Cuma akÅŸamı Ä°stanbul’a vardım, cumartesi günü epey koÅŸturmaca içinde Ä°stanbul’da tatil öncesi alışveriÅŸleri hallettim ve pazar sabahı erkenden babam, Aynur, Barış, ben arabayla Antalya’ya doÄŸru yola çıktık. Arabayla yolculuk yapmayı, ÅŸehirler arasındaki dinlenme tesislerinde ezogelin çorbası ve köfte yemeyi, her durakta gidilen yere göre deÄŸiÅŸen hava sıcaklığını hissetmeyi, büyük daÄŸların manzarasını seyretmeyi çok severim.

Yolda tüm bunları yaparak, direksiyonu ara ara babamdan alarak akÅŸam üzeri altı gibi Antalya’ya vardık. Asıl istikametimiz olan Çıralı’ya varmadan önceki planımız halamlarla beraber onların Geyikbayırı’ndaki evinde bir gece kalmaktı.

Kemer yolundan Altınyaka yoluna dönüp, virajlarda döne döne yükseklere tırmanıp evlerine vardık. Halam, eniştem ve kuzenim Ozan abi bizim için inanılmaz manzaralı balkonlarında harika bir sofra hazırlamışlardı. Yol yorgunluğunun üstüne o güzel manzarada, rakı eşliğinde ettiğimiz sohbet ve çeşit çeşit güzel yemeğin arasında kendimi kaybetmemle tatil benim için başlamış sayıldı. Dünyanın geri kalanından kopmuştum ve en büyük derdim bir kaşık daha patlıcan salatası yiyip yememek haline gelmişti :)

geyikbayiri13_3

geyikbayiri13_4

Geç saatlere kadar onlarca konuda sohbet ettikten sonra güzelce uyuduk. Sabah 4’te arka bahçedeki horozun sesiyle uyandım. Kesinlikle rahatsız olmadım, aksine hozor detone sesiyle ötmeye devam ederken huzurla uyumaya devam ettim. Sabah uyandığımızda yeniden sofra kurulmuÅŸtu, yeniden yemekler arasında kendimizi kaybettik. Sofradaki reçeller eniÅŸtemin tarlasındaki aÄŸaçların meyvelerindendi, domates, zeytin ve ceviz de bahçenin ürünleriydi.

geyikbayiri13_1

geyikbayiri13_5

Kahvaltımızı bitirip, kahvelerimizi içip, tavuk ve horozla oynayıp Çıralı’ya doÄŸru yola koyulduk. Yaklaşık bir saat sonra, iki sene önce uzun uzun anlattığım Yavuz Otel‘e vardık. Böylece yaz tatilimiz dün baÅŸlamış oldu :) Tabi ki varır varmaz üzerimizi deÄŸiÅŸtirip denize koÅŸtuk. Bu haftanın sonuna kadar burada olacağız. Çıralı’yla ilgili fotoÄŸrafları daha sonraki yazılarımda yayınlayacağım. Åžu an deniz, kumsal, ÅŸezlong ve güneÅŸten baÅŸka hayattan hiç bir beklentim yok…